Efter et par år skulle vi så på en større udstilling i USA, og havde i den forbindelse brug for endnu en 4-fag stand, så vi i alt kom op på 9 baner.
Tiden var kommet til at kassere laservæggen. Nu arbejdede vi med et koncept, der hed "livsstil" og smukke mennesker.
På "Young and Single" CD'en fra Digital Vision fandt jeg 2 billeder, der hver kunne passe godt på en 4-fag stand. Fiffet var så at få de 2 billeder (der ikke havde noget med hinanden at gøre) til at hænge sammen på en fornuftig måde.
Det blev så til gengæld en af mine "Finest Moments". (Og nu var vi ovre i rent digitale billeder, så snuller og ridser var ikke et problem).
Jeg lod billedet gå bare en lille smule ind i fag5 (midterfaget). Nok til, at motivet var genkendeligt i midten, men ikke mere end at det ikke ville ødelægge motivet, hvis man brugte standene hver for sig.
Det er, som man kan se, så lidt hår, der kommer ind i fag 5 samt lidt billede. Den del af billedet, som IKKE havde hår, trak jeg så i Photoshop, så den dækkede hele fag5. Med en multiply effekt og udfadning blandede de 2 billeder sig nu pænt over fag5 uden at ødelægge motivet.
Selvros er som bekendt velros. Den dag synes jeg, at jeg var lidt kvik.
Nu kune det jo også være, at man ikke ville på udstilling med de "Bullit-Points", som standen nu en gang var trykt med. Så i samme arbejdsgang fik vi lavet begge stande som "rene" stande. Så har man valgmuligheden!
Vi havde rent faktisk opfundet et godt koncept, som var til at arbejde videre med. Til en senere udstilling havde vi en endnu større stand, så vi manglede lige en lille "2-fags-ting". Det var så muligt at dykke ned i samlingen af Stock Photos og finde endnu et billede, der passede ind i standudsmykningen.
Denne gang lod vi så firma'ets logo Brand Logo være med på panelerne, idet den skulle stå centralt mellem de 2 store billeder.